woensdag 6 januari 2010

Weeën:

Even voor kerst werd ik ‘s nachts wakker. Er was iets, maar het duurde even voordat ik het door had. Ai, dit voelde als een wee!!! Ik bleef rustig liggen terwijl de pijn rustig afnam. Maar eventjes later begon het weer opnieuw. Na 7 weeën, die ongeveer om de 2 à 3 minuten kwamen werd ik toch wel wat ongerust en ging ik naar beneden. Het leek me wel zo verstandig een blocnote erbij te pakken en de tijd zodat ik wat kon gaan noteren. Tja, als je een dokter moet gaan bellen is het wel zo handig als je iets te vertellen hebt.
Met blocnote en mobiel in de hand installeerde ik me op de bank. En toen,….. niets meer. Geen kramp, geen pijn, geen wee meer te bekennen. Na een minuut of 20 was ik het zat en ben ik maar weer naar bed gegaan.
De volgende ochtend voelde ik me gewoon en had ik heerlijk geslapen, alsof er niets was gebeurd.
Ik heb een beetje op internet gespeurd en gesurft, maar kon hier geen schokkende informatie vinden in de zin van dat ik me nu zorgen moest gaan maken. Hoogstens dat ik het toch echt een beetje rustiger aan zou moeten doen. Zolang het niet weer zou gebeuren was er niets aan de hand, anders zou het wel verstandig zijn een dokter of gynaecoloog te raadplegen. En,… laten we het afkloppen, tot nu toe is het niet meer voorgekomen. Jetje blijft dus nog even lekker in d’r veilig holletje, totdat ze écht klaar is om naar buiten te komen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten