dinsdag 7 juli 2009

Eerste verschijnselen

Het blijft een wonder, maar we zijn een beetje van het nieuws bekomen. Toch is het heel knap; 35 jaar en meteen in de eerste ronde zwanger, dat overkomt helaas niet iedereen.
Achteraf gezien blijken mijn vermoedens toch waarheid, maar dan denk je al snel dat je iets denkt te voelen en dat het misschien de wens van de gedachte is.
Afgelopen donderdag was ik bij vlagen duizelig, heb ik sindsdien last van lichtelijke obstipatie en vanaf zondag heb ik een bijna onbedwingbare trek in sinas/orangina. Helaas hebben we het niet in huis, dus kan ik niet toegeven aan deze drang. En om nou speciaal boodschappen te gaan doen voor een fles prik, nee, dat gaat me ook iets te ver.
Vanmiddag ga ik de gyneacologe bellen voor een afspraak. In Frankrijk zijn vroedvrouwen en verloskundigen erg schaars en niet gangbaar. Ik vind het prima, ik ben niet zo voor een thuisbevalling, laat mij maar lekker naar het ziekenhuis gaan.
Het formulier om bloed te laten prikken heb ik al in huis, dus ik kan van de week ook (zonder afspraak) langs het laboratorium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten