maandag 3 augustus 2009

Kwaaltjes

Hoewel het reuze meevalt met hoeveelheid kwaaltjes is de hele dag misselijk zijn geen pretje. Het maakt niet uit wat ik eet, in welke volgorde, meteen na het wakker worden of pas na het douchen, ik ben gewoon de hele dag misselijk. Zelfs als ik 's nachts wakker lig ben ik misselijk. Gelukkig hoef ik niet daadwerkelijk te kotsen, maar loop ik de hele dag te boeren en te koren. Bij het openen van de koelkast, de vuilnisbak of de afwasmachine, maar ook als ik aan eten denk of net voordat ik m'n eerste hap in m'n mond stop.
Ik hou mezelf maar voor dat het tijdelijk is en dat het snel overgaat.
Tenslotte heb ik, gelukkig, knock knock knock even afkloppen, geen last meer van m'n bekken. De band ligt dus voorlopig weer in de kast.
En,... het is lekker weer hier, dus: rokjes tijd. Ik heb al drie weken geen spijkerbroek meer aangehad. Ik ben nog niets aangekomen, eerder afgevallen, maar alles zit anders en lijkt te knellen. Dus lange leve "rokjes weer", ik hoop dat de zon lekker blijft schijnen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten