zaterdag 26 februari 2011

12 weken echo

De tijd vliegt!!! Het is alweer dik twee weken geleden dat we bij Dr. Fallouh zaten voor de 12 weken echo.
Alles ging goed en is goed. Brusje was op dat moment 7cm groot, van kop tot kont en voor zover er kon worden bekeken, zat alles erop en eraan. Ook werd er een nekplooi meting gedaan om Trisomie afwijkingen te kunnen signaleren. De nekplooi was 1,38 mm wat een heel goed resultaat is. Tot 3,5 mm is "goed". Daarbij moet er ook nog een bloedonderzoek worden uitgevoerd en de uitslag van deze twee testen samen, geeft het uiteindelijke resultaat. Als de kans op een Trisomie afwijking boven de 1:250 blijft wordt er geen actie ondernomen. Mocht het onder deze waarde komen dan wordt een vruchtwaterpunctie aangeboden.
Vooralsnog heb ik niets vernomen, en in dit geval is geen bericht, goed bericht.
Ondertussen ben ik over de ergste misselijkheid heen. Soms heb ik 's avonds nog een kleine "aanval" en loop ik te kokhalzen als ik richting m'n bed ga. Als ik eenmaal rustig lig, trekt het weer weg.
En verder gaat alles goed. Geen kwaaltjes, niet meer zo moe, eigenlijk gewoon lekker mezelf :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten